Direktlänk till inlägg 7 september 2010

det var då ett jävla tjat

Av sara - 7 september 2010 15:03

suck, suck, suck

bara för att man är överviktigt o lider av fetma så betyder inte det att man är äcklig som vissa tror....

det finns många både kvinnor och män som älskar kraftiga människor.

varför blir man så kraftig?

har det enbart med mat att göra?

nä, jag tror inte det...

det finns många, många skäl till att man blir kraftig..

varför är jag överviktigt?

för att jag tröståt mkt när jag var ledsen...

nu... när jag är ledsen, så äter jag inget...

kraftiga människor är människor de med 

de ska inte behöva bli mobbade o retade för sin vikt

BIG GIRLS YOU ARE BEAUTIFUL......


 
 
emsi

emsi

10 september 2010 17:32

Fetma är en sjukdom som många dör utav. Sen så belastar man ben, hjärtat och kroppen i övrigt och vad är bra med det om jag får fråga? Vissa har sjukdom som gör att man är tjock men resten av befolkningen då, dom som är feta och INTE har en sjukdom? Jag tröståt jag med förr men jag slutade och gick ner 16 kg och håller på fortfarande. Kör situps och går så det är bara att bestämma sig. Men det måste vara lättvindigt och roligt att ha en sjukdom att skylla på :-)
Men det är inte många utav överviktiga som har en sjukdom utan fetma beror på större delen på dåliga vanor. Och många har gått ner även dom som har sjukdomar :-)
I slutändan är det INTE BRA ATT VARA ÖVERVIKTIG och det förstår vilken intelligent människa som helst.

http://emsiworld.blogg.se

sara

11 september 2010 12:25

emma du är ju helt jävla dum i huvudet, kommentera inte i min blogg för jag kommenterar inte i din blogg..

många är överviktiga pga psykiska problem, men det vet väl du för du är inte så jävla smal o smidig som du tror, även om du har gått ner 16 kg..

många som lider av fetma gör det pga att de kanske har varit med om ngt, en kvinna som har blivit utsatt för sexuella övergrepp kan gå upp mkt i vikt för att hon är rädd att bli det igen.
många har svårt att gå ner i vikt efter graviditeter.

jag är stolt över hur jag ser ut, fast att jag är tjock..

NU SKA JAG ÄTA EN SLISKIG KEBAB MED MOS O IKVÄLL SKA JAG ÄTA MASSA CHIPS... ÅHHH VAD GOTT DET SKA BLI...
MUMS FILLIBABBA

 
Ingen bild

mamma

10 september 2010 21:20

Det finns jättemånga som säger att jag är snyggare idag än jag var när jag var mager. Vissa klär faktiskt inte att vara smala. En fyllig vacker kvinnokropp är något att kela med. Och jag får faktiskt komplimanger även idag fast jag är "lite" äldre.
Kram från din mulliga gulliga mamma

 
emsi

emsi

11 september 2010 15:54

det spelar ingen roll varför folk är feta det är bara undanflykter ifran folk som inte har nån sjalvdiciplin. Det finns inget varre än folk som lever i självförnekelse och inte tar hand om sin kropp. Och jag har kurvor och jag ar långt ifran att vara fet och det ar jag glad over. Kläder sitter miljoneer gånger bättre på smala personer än på tjocka det vet ju alla. Och le jag har sett flera bilder pa dig när du var yngre och jag tycker du var snyggare då men det är bara min åsikt. Ni kommenterar mig hela tiden så då har jag ratt attvkommentera tillbaka.

http://emsiworld.blogg.se

sara

13 september 2010 15:47

du är ju så jävla dum i huvudet
sluta kommentera din äckliga fitta.
tror du jag bryr mig om vad du tycker om mitt utseende?
dig skulle jag inte vilja knulla med ens om du hade en sopsäck på huvudet, o många håller med mig...

 
Ingen bild

Ingela

13 september 2010 16:26

Ärligt Emma, du kan ju inte vara normal! Storhetsvansinne är vad du har! Hellre mulliga än skinny..
Du tror att du vet vad du pratar om men du har ingen susning, du bara svamlar o så är du så inihelvete avundsjuk på bla sara..annars hade du aldrig hållt på som du gör!
Ta o lägg ner ditt skitsnack o svammek, di kan ju svamla för andra, men ingen här går på ditt skitsnack o storhetsvansinne!
Du ska bara veta hur snygga vi är!! O du, kläder sitter snyggare på smala skrev du..asg!!!! Säkert snyggt när kläderna hänger..DONT THINK SO!!!

Du som e så j-a snygg o bäst lägg ut foton överallt på nätet då, men jag skulle då aldrig vilja se dej. Förresten, kan ju tala om hur j-a snygg jag är då, många som vill fotografera mig osv..haha det du! =)
Gör oss en stor tjänst: SLUTA SKRIV!!!!

 
Ingen bild

mamma

13 september 2010 21:48

Emma när i helvete ska du sluta trakassera oss. Du är för fan inte bara sjuk du är ju dum i huvudet OCKSÅ. Fattar du ingenting. Du säger att vi ska sluta MEN VEM ÄR DET NU SOM HÅLLER PÅ, INTE VA DET DÅ NÅN AV OSS UTAN ENDAST DU SOM STARTA IGEN. SARA ÄR EN SKÖNHET BREDVID DIG DU SER JU FÖR FAN VANSKAPT UT, TITTA DIG I SPEGELN OCH KOLLA DINA HAMSTERKÄKAR ÄR DET SÅ JÄVLA SNYGGT. EMMA DU ÄR FUL BÅDE INNANFÖR OCH UTANPÅ, DET FINNS ÖVER HUVUDTAGET INGET VACKERT HOS DIG.
DU SÄGER ATT VI ÄR AVUNDSJUKA MEN ICKE SA NICKE, MEN DU ÄR SÅ JÄVLA AVUNDSJUK ATT DU HELA TIDEN MÅSTE HÄVDA DIG MOT OSS OCH SÄGA ATT DU SJÄLV ÄR VACKER, VI HAR VACKRA KONTURER ALLIHOP INGA HAMSTRAR HÄR INTE. OCH VI LEVER FRAMFÖRALLT ETT NORMALT LIV MED MÄNNISKOR RUNT OSS SOM TYCKER OM OSS. FICK DU SE KORTEN PÅ FESTEN HOS SARA SOM GJORDE DIG AVUNDSJUK ELLER VARFÖR BÖRJA DU IGEN, AVUNDSJUK FÖR ATT DOM HAR VÄNNER SOM DOM HAR KUL MED ELLER?? DU SÄGER ATT SARA SÅG BÄTTRE UT FÖRR, DEN ENDA SKILLNADEN ÄR ATT SARA VAR SÖT FÖRR MEN IDAG ÄR HON VACKER, MEN DU VAR INTE ENS SÖT SOM LITEN BABY, DU VAR FUL REDAN DÅ OCH DU VAR LIKA JOBBIG DÅ SOM DU ÄR IDAG, TRODDE ATT SÅNT KANSKE SKULLE GÅ ÖVER NÄR MAN ÄR "VUXEN" 26 ÅR DU BÄR DIG ÅT SOM EN AVUNDSJUK 12 ÅRING. FÖR SISTA GÅNGEN SLUTA MED DITT SKITPRAT, ELLER SKA TOMMY RINGA TILL DIN MAMMA SOM DIN MAMMA GJORDE TILL OSS HAHA UPPFÖR DIG SOM EN VUXEN NÅN GÅNG OCH LÅT OSS VARA IFRED. INGEN HÅLLER MED DIG ALLA SKRATTAR ÅT DIG VET DU DET, ANNARS VET DU DET NU. DU ÄR EN BARNUNGE OCH DU KOMMER ALDRIG ATT BLI VUXEN

 
Ellinore

Ellinore

29 september 2010 18:06

Hej Sara!
Mycket bra skrivet! Jag tycker absolut inte att du är tjock! Om du nu skulle ha några kilos övevikt så gör det absolut inget, personligen tycker jag inte det är speciellt snyggt att vara smal. Kurvor är snyggt! Jag var själv smal (53 kg) innan jag fick Wilda men trivdes inte alls, jag vill hellre va kurvig (som jag är nu) dock hade jag ju velat gå ner några kilo till den vikt jag skulle trivas i :-) men men... jag tycker du är jättefin! Kram från en gamal klasskamrat

http://www.wilding.bloggplatsen.se

sara

29 september 2010 19:41

tack så mkt! vad glad jag blir =)
kramar tillbaka =)

 
Ingen bild

Clara

4 oktober 2010 11:22

Men herregud.! Den där Emsi eller Emma Eller Slemma!Eller vad hon nu heter!
Hon kan inte ha alla hästar i stallet inte.
Läst inne på Cissis kommentarer också. Man blir ju mörkrädd för fan. Hur fan är hon funtad? Och det där ska vara eran egen "kusin".FYFAN säger jag bara! Hon borde blir utvisad ur kommunen!(Om hon nu ens bor i Färgelanda kommun)Precis som sverige utvisar flyktingar! Nej men allvarligt.

Sara stå på dig! Och fortsätt vara stolt för den du är.

Den är Slemman har inget att vara stolt över! Det har hon ju visat. Både 1,2,3 och 20 ggr.
Hon är ungefär som en äcklig insekt som man bara vill bli av med.

så Ta hand om dig!
/Clara

 
Malin

Malin

17 oktober 2010 11:02

Åh...den låten och videon är så häftig.
:)

http://salladsdagar.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sara - 10 juli 2021 21:09

Hej Hopp!   Idag skulle jag och Sara åka in till Ed för att hon skulle få sin första vaccination emot covid 19.  Hon hade tid 11.00 och vi var i god tid. Vi är nästan framme och jag håller på att prata med Malin på messenger och sitter i mina egn...

Av sara - 29 september 2020 16:34

ja... vilket år det har varit i år... det har varit upp och ner och snett och rakt.  jag ör extremt dålig på att uppdatera denna bloggen men ibland kommer andan på mig att sätta mig ner o skriva..  kollade precis igenom lite kort från detta året ...

Av sara - 1 januari 2020 18:01

så.. var börjar man... jag vet att många har förstått att det har hänt lite saker i mitt liv den senaste tiden, det senaste året egentligen. några vet mycket, några vet lite och några vet ingenting.   jag kommer att berätta lite för jag känne...

Av sara - 5 augusti 2019 18:32

Sååå.... vi har varit i stockholm i helgen! det har varit en rolig, upplyftande, omtumlande och fantastiskt helg.   vi kom upp till storstan på fredagen och checkade in på hotellet. hopp in i duschen och fixa iordning oss. Startade med att gå u...

Av sara - 27 april 2019 21:04

det är ingen hemlighet att det har varit mkt som hänt de senaste månaderna, det senaste året...   mormor, min klippa, hon somnade in... hon var inte bara min klippa, hon var hela familjens, hela släktens stöttepelare..   resan kom....  vi...

Det här är jag....

Något du undrar?

12 besvarade frågor

Omröstning

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
 ja
 nej
 jag vet inte
 jag har aldrig varit kär

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Söker du efter något speciellt?

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards