Alla inlägg den 29 juni 2017

Av sara - 29 juni 2017 09:50

idag ska jag o kevin iväg till lundströmsmottagningen i alingsås, dit åker man om man ska korrigera sitt kön. 

känner att jag snart måste sätta mig ner o skriva det där blogginlägget snart om hur det är att leva tillsammans med en transsexuell man, det kommer, jag lovar. 


igår kväll när jag kom hem från jobbet så stod kevin o gjorde våfflor, mumma   jag är så lycklig tillsammans med honom. sen hade han en sak till mig... ni som känner mig vet att jag älskar skor... jag fick ett par sandaler av honom, aurora också   

 

de är sååå sköna, jag älskar dom. 

jag ska inviga de idag när vi ska iväg   


imorgon kommer jonna o max o bella... jag längtar ihjäl mig... hoppas att tiden går fort tills de kommer.. ska bli såååå mysigt, på lördag ska vi troligen grilla o söndag blir det liseberg, åhhh vad jag längtar tills imorgon.


ville mest skriva ett litet inlägg men såg nu vad klockan var o måste göra mig iordning.


puss o kram hela dagen

Det här är jag....

Något du undrar?

12 besvarade frågor

Omröstning

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
 ja
 nej
 jag vet inte
 jag har aldrig varit kär

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Söker du efter något speciellt?

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards