Alla inlägg den 11 maj 2017

Av sara - 11 maj 2017 14:13

jag har sovit dåligt inatt.. vaknat flera gånger o hade lite svårt att somna om... 

sover ju dåligt i perioder o har gjort det de senaste åren... men men...

det är väl en viss oro över hur det blir med jobb.. 

men det jobbigaste är väl saknaden till bella...

har gått igenom massa kort på datorn o det är inte lätt alla gånger.

sen saknar jag min syster..


imorgon ska jag ta mig in till stan för att besöka arbetsförmedlingen.. alltid lika kul..


vi ska väl försöka till att måla om i sovrummet till helgen, så det äntligen kan bli klart där..

sen är det ju kosläpp på lördag också   


mors dag snart....

då ska vi på dop för finaste lilla alicia, ska bli så mysigt     


har inte så mkt mer att tillägga för tillfället... måste börja med maten...


ta hand om varandra   

Det här är jag....

Något du undrar?

12 besvarade frågor

Omröstning

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
 ja
 nej
 jag vet inte
 jag har aldrig varit kär

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Söker du efter något speciellt?

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards