Direktlänk till inlägg 27 augusti 2016

ute på jakt

Av sara - 27 augusti 2016 03:28

jao... då är denna natten snart gjord :)


haha jag har ätit så mkt godis att jag är mätt.. ja.... jag har börjat äta igen... godis iaf hahahaha


jag har sett två filmer inatt, lillan bara sover o sover så det är så lugnt så..

den första jag såg... okej... hmm... såååå jäkla dålig, så dåligt gjord.. jag fattade inte ens vad den handlade om... hmm varför såg jag den då? eller ja, såg o såg... den stod på medan jag spelade på mobilen... jag tänkte att jag skulle gå igenom vad det är för filmer jag har på datorn egentligen o den låg först...

hmm snöstorm o minusgrader i kairo... jaja

iaf... den andra filmen... den var fin... den var verklighetsbaserad o ja, jag fick en tår eller fem i ögat, "beyond the blackboard". handlar om en ung tjej som nyss utbildat sig till lärare och det enda jobb hon får är att utbilda hemlösa barn i alla åldrar.. jättefin film, verkligen :) 


det flyger en envis mal härinne o jag får inte tag på den... jag har jagat den i flera timmar nu men det bara gömmer sig... tror jag har skadat den lite så den ligger väl o halvdör någonstans.... *fan... där flög han igen... eller är det fler..*


hoppas att alla sover gott, nu ska jag gå på jakt


kärlek o respekt   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sara - 10 juli 2021 21:09

Hej Hopp!   Idag skulle jag och Sara åka in till Ed för att hon skulle få sin första vaccination emot covid 19.  Hon hade tid 11.00 och vi var i god tid. Vi är nästan framme och jag håller på att prata med Malin på messenger och sitter i mina egn...

Av sara - 29 september 2020 16:34

ja... vilket år det har varit i år... det har varit upp och ner och snett och rakt.  jag ör extremt dålig på att uppdatera denna bloggen men ibland kommer andan på mig att sätta mig ner o skriva..  kollade precis igenom lite kort från detta året ...

Av sara - 1 januari 2020 18:01

så.. var börjar man... jag vet att många har förstått att det har hänt lite saker i mitt liv den senaste tiden, det senaste året egentligen. några vet mycket, några vet lite och några vet ingenting.   jag kommer att berätta lite för jag känne...

Av sara - 5 augusti 2019 18:32

Sååå.... vi har varit i stockholm i helgen! det har varit en rolig, upplyftande, omtumlande och fantastiskt helg.   vi kom upp till storstan på fredagen och checkade in på hotellet. hopp in i duschen och fixa iordning oss. Startade med att gå u...

Av sara - 27 april 2019 21:04

det är ingen hemlighet att det har varit mkt som hänt de senaste månaderna, det senaste året...   mormor, min klippa, hon somnade in... hon var inte bara min klippa, hon var hela familjens, hela släktens stöttepelare..   resan kom....  vi...

Det här är jag....

Något du undrar?

12 besvarade frågor

Omröstning

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
 ja
 nej
 jag vet inte
 jag har aldrig varit kär

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Söker du efter något speciellt?

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards