Alla inlägg den 14 november 2013

Av sara - 14 november 2013 18:34

imorgon är det jag som plingar vct..

har ju ett lipom på ryggen som ibland får för sig att "bråka" och trycka på en nerv eller nåt så jag får asont..

bort ska den... men det är la väntetider så jag vore verkligen tacksam om jag kunde få några värktabletter sålänge..

för er som inte vet... ett lipom är en fettknöl.. viss ärftlighet.. pappa har haft om jag inte minns fel.. jag har några små... men den på ryggen är stor, sticker ut o ger mig obehag.. kan inte luta mig på vad som helst utan att det är obehagligt...

men men... iaf....


igår var en dag som inte var som alla andra..

söstra mi var dålig o fick åka till näl med ambulans...

.jag o pappa åkte dit o satt där ett par timmar..

hon mår bättre nu som tur är...

MEN... vilken j-a läkare... personalen i övrigt, otrevliga o inte ett dugg vänliga.. jag förstår att det är mkt på akuten... men hur svårt kan det vara att slänga på ett leende o vara trevlig..

cissi spydde... en personal säger.... ja, det var väl inte så trevligt...

öhhh näää.... men hallå...

usch.... jag störde mig ngt enormt på personalen...

hade jag jobbat där så hade skämts... pinsamt...


Det här är jag....

Något du undrar?

12 besvarade frågor

Omröstning

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
 ja
 nej
 jag vet inte
 jag har aldrig varit kär

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Söker du efter något speciellt?

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards