Alla inlägg den 30 januari 2013

Av sara - 30 januari 2013 19:16

idag kom beslutet....

jag är en av de många som är övertaliga inom socialtjänsten...

vilket betyder att jag kommer få en ny arbetsplats.. eller så blir jag varslad...

70 personer kommer att bli varslade o då kommer det inte finnas några jobb för mig här att söka...

fanns jobb på sahlgrenska såg på arbetsförmedlingens hemsida.. men det tar en timma att köra dit o det är lite långt faktiskt..

jag är inte jättesugen på att plugga heller o CSN är tydligen väldigt hårda just nu... jag har ju redan skuld där som jag håller på att betala på... men men...

ser inte jättemkt fram emot att vara arbetslös o jobba timmar överallt...

många tankar som cirkulerar just nu...

har nog inte riktigt sjunkit in.... 

ska iaf försöka tänka positivt, men det är inte kul att behöva lämna alla underbara arbetskamrater som man har.. helt ärligt kan jag säga att det är helt klart den allra bästa arbetsplats som jag varit på. alla är underbara o man har fått otaliga många skratt...

kommer sakna er allesammans!!!



Det här är jag....

Något du undrar?

12 besvarade frågor

Omröstning

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
 ja
 nej
 jag vet inte
 jag har aldrig varit kär

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Söker du efter något speciellt?

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards