Direktlänk till inlägg 14 november 2012

vart tar bajset vägen???

Av sara - 14 november 2012 15:32

hejsan hoppsan!


åkte ju iväg till nässjö i onsdags... för att på torsdagen åka på gaykryssningen, silja galaxy :D

på vägen till fia så frös jag som bara den, 25 grader i bilen o rumpvärme... OCH 3 tröjor...

men men... tänkte att jag är väl trött...

i alla fall...


upp med tuppen på torsdagen...

vid nio åkte tåget till jönköping, sen vid tio åkte bussen till sthlm...

jag o fia o jennifer var på g... :D

fan vad kul... men jag var så trött o sleten att jag fick tokfnitter på bussen....

undrade bestämt... var tar bajset vägen på båten...

haha... sophias förslag var att det åker ut i havet...

jag blev ännu mer fnittrig... haha... vaaa faaaan, fisken äter bajset o vi äter fisken... bläsch.....:S

hahaha


tillslut var vi framme vid hamnen efter 6 timmar på bussen var det skönt att få komma av, men det blev nu en lång väntan på båten... närmare bestämt 3 timmar ungefär, o vad finns det att göra vid hamnen, absolut ingenting.... vi roade oss med att kolla på folk....det var ju JÄTTEkul.... :P

sen kom silja galaxy.... wow, 10 våningar, sååå stort.. 

vi letade upp hytten o sen var det dags att leta upp taxfree, vi behövde ju dricka... ;)

hade askul :D

såg på diamonds dogs o pernilla wahlgren och andreas lundstedt o massa annat folk. :D

jag hade jättekul iaf... partade hela natten o kom till hytten vid 5 halv 6 ... sen upp vid 9... tjoho... haha..

gött kul iaf, lätt att jag vill åka fler ggr...


det var en lång resa hem också...

framme i sthlm igen vid 18 tror jag... ta tunnelbanan in till centralen o vänta på bussen som gick strax innan 23... framme i jönköping 03,30.... sov mest hela tiden.... sen kom jimmy o hämtade oss så vid 04,00 ungefär, var vi hemma...

sov inte allt för länge.. vaknade ändå ganska utvilad på lördagen o dags att äta middag hos svärisarna...

började känna mig mer hängig nu....

vaknade på söndagen o mådde skit...

sjukanmälde mig... körde hem på kvällen men det var asjobbigt...

har inte blivit bättre, snarare sämre... ögonen rinner, näsan rinner, huvudet dunkar, hostar... faaaan... har inte varit såhär förkyld på flera år... känner mig som en sjuk karl... DÅ är det illa... :(

det värsta är ju att jag missar att gå ut o äta med bästaste arbetskompisarna ikväll, såg verkligen fram emot det... men men... de får äta för mig med... 


lite om min vecka... eller ja, mkt... haha


puss o host 


 
 
Ingen bild

draculaskyss.bloggplatsen.se

14 november 2012 16:16

Hej! Kul blogg! gaykryssning säger du? bajset går nog inte ut i havet, det samlas förm. nånstans på båten sen får dom slamsuga luktar helvete! spana gärna in min blogg om du har lust, har frågestund svarar på lördag på frågorna, om det är nåt du undrar, vadsom, bara fråga ifall du har lust. ha det fetnajs! =D =D =D

sara

15 november 2012 07:52

Haha ja.. Var så trött därav det knasiga tänket, kan lugnt påstå att vi kände doften när vi väntade på att få gå av...

 
Ingen bild

my life

14 november 2012 18:45

kul att resan blrv lyckad.Krya på dej!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sara - 10 juli 2021 21:09

Hej Hopp!   Idag skulle jag och Sara åka in till Ed för att hon skulle få sin första vaccination emot covid 19.  Hon hade tid 11.00 och vi var i god tid. Vi är nästan framme och jag håller på att prata med Malin på messenger och sitter i mina egn...

Av sara - 29 september 2020 16:34

ja... vilket år det har varit i år... det har varit upp och ner och snett och rakt.  jag ör extremt dålig på att uppdatera denna bloggen men ibland kommer andan på mig att sätta mig ner o skriva..  kollade precis igenom lite kort från detta året ...

Av sara - 1 januari 2020 18:01

så.. var börjar man... jag vet att många har förstått att det har hänt lite saker i mitt liv den senaste tiden, det senaste året egentligen. några vet mycket, några vet lite och några vet ingenting.   jag kommer att berätta lite för jag känne...

Av sara - 5 augusti 2019 18:32

Sååå.... vi har varit i stockholm i helgen! det har varit en rolig, upplyftande, omtumlande och fantastiskt helg.   vi kom upp till storstan på fredagen och checkade in på hotellet. hopp in i duschen och fixa iordning oss. Startade med att gå u...

Av sara - 27 april 2019 21:04

det är ingen hemlighet att det har varit mkt som hänt de senaste månaderna, det senaste året...   mormor, min klippa, hon somnade in... hon var inte bara min klippa, hon var hela familjens, hela släktens stöttepelare..   resan kom....  vi...

Det här är jag....

Något du undrar?

12 besvarade frågor

Omröstning

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
 ja
 nej
 jag vet inte
 jag har aldrig varit kär

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Söker du efter något speciellt?

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards