Alla inlägg under juni 2012

Av sara - 6 juni 2012 15:51

I have died everyday waiting for you

Darlin' don't be afraid

I have loved you for a Thousand years

I'll love you for a Thousand more

nu längtar jag till nästa twilight :D
Av sara - 6 juni 2012 10:42

Tjolahopp!!!!!


Idag är det den 6 Juni, sveriges nationaldag...

vilket innebär att min mamma fyller år idag....

så det blir tårta.. gott...


för 8 år sen så döptes även aurora denna dag, i högsäters kyrka..

hon fick sitt namn, Viola, Aurora, Margaretha..

Vi hade dopkalas i Färgelanda med rosa tårtor och bara massa mys, sen avslutade vi dagen med att ha grillfest för mamma, det var en kanondag med vackert väder hela dagen.


Imorgon tar Linus studenten.... han ska få åka raggarbil.. wroom wroom.. haha

en annan fick åka pv... haha

jag har ordnat lite grejer som han ska ha runt halsen...

sen åker vi till ödeborg för att äta god smärgåstårta... mums.... det är alltid gott...

jag ska ha en snygg klänning på mig... ;) jag älskar den verkligen, har nog inte haft en klänning som jag tycker att jag ser så bra ut i förut... hihi

den är kort, tajt och axelbandslös.... ;) wihooo

lovar att komma med bild... ;)


puss o kärlek!!!!!!!

Av sara - 3 juni 2012 09:44

sov drygt 1,5 timme igår kväll på soffan... sen blev jag väckt, klockan var ju ändå halv 10.. haha... då käkade jag kall middag, sen gjorde jag kaffe och blev piggelin... tur man kan dricka kaffe när som helst och ändå somna...

blev väckt "tidigt" idag med, jag har lovat att duscha mormor, så hon väntar på mig....

måste bara få i mig kaffe först...





jag saknar dig!!!!!

Av sara - 1 juni 2012 21:21

Det här är jag....

Något du undrar?

12 besvarade frågor

Omröstning

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
 ja
 nej
 jag vet inte
 jag har aldrig varit kär

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Söker du efter något speciellt?

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards