Alla inlägg under mars 2012

Av sara - 21 mars 2012 18:03

aurora ligger och sover... tar på krafterna att vara sjuk...

själv  har jag hunnit med väldigt mkt idag, vaknade runt 6 och kunde inte somna om... solen sken in så fint genom fönstret..

lägenheten börjar kännas som mitt hem nu.. har fått undan saker som inte ska vara här... skönt...

puss o kärlek till alla

Av sara - 21 mars 2012 08:45

jahopp en ny dag idag..

ska ta mig till affären snart.. behöver cola till lillan som fått magsjuka o mjölk till mig så jag kan få kaffe...

sen lite annat som är lätt att äta till lillan...

hoppas bara att hon inte smittade ngn igår innan det bröt ut...


håller på att skriva rent mormors historia, redigera texten lite o så...

sen kanske man kan försöka få den publicerad, det är väldigt intressant att läsa om hur det var för så många år sen. förstår inte att hon minns allt, bra jobbat mormor!!


puss o kärlek

Av sara - 19 mars 2012 18:53

har varit ute på promenad med lelle i skogen idag!!!

i 2 timmar gick vi, och aurora cyklade... duktig tjej... :)

det var skönt... men nu så är jag frusen... skinnjacka o mössa hade jag, det var skönt den första timman, sen hade det varit gott med vinterjackan :)

nu vill jag ta ett bad :)

Av sara - 19 mars 2012 14:42

det är inte alltid lätt att vara positiv, men jag ska försöka iaf...

mådde bra i ett tag... men så kom man hem.... vad ska jag säga... suck...

men men....




jaja, ska leta upp lite bilder o lägga ut här för att roa mig med ngt..


puss o kärlek


ps

Av sara - 18 mars 2012 15:51

positiva sara fortsätter.....

idag, när jag kommer hem, så ska jag bada..... länge..... jag ska ta med mig en bok o bara njuta...

imorgon ska jag träffa bästaste caroline, saknar dig gumman!!!!

vi ska som vanligt dricka kaffe och bara prata!!!!

sen.... på eftermiddagen.... hmm... kanske blir en tur till lelle, måste ju höra om hans helg, spännande värre =)

måste bara säga att jag är så stolt över min syster, (som för övrigt finns på www.ceciliadarling.se) hon försöker göra val i sitt liv som jag tror kommer bli jättebra, kämpa på syrran.


puss o kärlek

tjo

Av sara - 18 mars 2012 14:12

tjo...


ville mest säga att jag har inte skrattat så mkt på länge som jag har gjort den sista tiden....


puss o kärlek

Av sara - 16 mars 2012 20:30

Av sara - 16 mars 2012 13:12

läste just igenom denna bloggen.... hmm... har skrivit en del om min vikt...

jaja.. det blir nog bra med den saken det med...


jag har skrivit en del om problemen med auroras pappa.... jaja, det blir nog bra det med...


hädanefter så ska jag fokusera på att skriva om positiva saker i mitt liv...


vad är positivt i mitt liv nu....

jag mår mkt bättre nu än vad jag gjorde för ett tag sen.

har tagit en del beslut som kommer leda till ännu bättre mående.

jag har underbara vänner o arb.kamrater som visar att de bryr sig.. tack för det snälla ni.

saknar mitt arbete så himla mkt...

jag lovar att jag ska komma förbi snart igen...

jag har varit i lugnet i ödeborg och bara tagit det lugnt...

gotttttttt.......

jag tänker framåt, ser en ljus framtid... =)


puss o kram till alla speciella personer i mitt liv, ni vet vilka ni är....... =)

kärlek till er!!!

Det här är jag....

Något du undrar?

12 besvarade frågor

Omröstning

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
 ja
 nej
 jag vet inte
 jag har aldrig varit kär

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Söker du efter något speciellt?

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards