Alla inlägg den 20 mars 2011

Av sara - 20 mars 2011 07:51

Dag 9 – Favorit musik

 

det mesta dunkar på hemma..

jag har haft perioder då jag bara lyssnat på trance, sen punk, sen hårdrock, sen pop, sen... ja, ni fattar.. jag har ganska bred favoritsmak..

just nu är det jay smith o melodifestivalen som dunkar i högtalarna...


Dag 10 – 10 saker om mig.

 

*jag är 174 cm lång *jag har flyttat en sisådör 12 ggr *jag har 2 namnsdagar i fruntimmersveckan *jag har storlek 40 i skor *när jag var liten ville jag heta susanne *mitt drömyrke var lärare *nu drömmer jag om ett hus *jag tycker inte om likörer o sånt sliskigt, ska det va, så ska det vara öl *min orginalhårfärg är mellanblond *jag älskar skräckfilmer


Dag 11 – Mina syskon.

 

lelle 31 år, bor i uddevalla - alla i skolan visste vem han var till namn.. jag, jag var lelles syrra, namn visste de inte

totte 24 år, bor i uddevalla - väldigt intelligent, medlem i mensa, åker många mil varje dag för att jobba med datasupport

cissi 22 år, bor i ödeborg - är just nu i turkiet... inte ett dugg avundsjuk är jag ;) hon har en väldigt fin lägenhet, tycker om att måla om hemma

linus 18 år, den enda som bor hemma, tror inte att han är hemma så mkt dock, läser fordon på gymnasiet, en trygg go nallebjörn man kan lita på i alla väder

 

Det här är jag....

Något du undrar?

12 besvarade frågor

Omröstning

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
 ja
 nej
 jag vet inte
 jag har aldrig varit kär

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Söker du efter något speciellt?

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards