Alla inlägg den 26 augusti 2010

Av sara - 26 augusti 2010 15:56

 



mina underbara syskon och jag !!!

Av sara - 26 augusti 2010 09:09

jag har en stor släkt som jag tycker väldigt mkt om..

jag har på min mammas sida 1 moster och 4 morbröder, de har gett mig en väldans massa kusiner o bonuskusiner =)

tycker om de allesammans, vi pratar alltid när vi ses.

på min pappas sida har jag 2 fastrar och 2 farbröder, de har också gett mig en massa kusiner...


kan inte påstå att jag tycker om alla de så himla mkt..

jag har en kusin där som är elak mot hela min familj. vi har inte gjort henne ngt ont, det enda vi har gjort är att ge tillbaka när hon har sagt saker.

jag har inte gjort annat än att försvara min familj, min mamma och mina syskon...

de hon främst ger sig på är min mamma och min syster, men även mig nu..


hon säger att vi är tjocka o alla tjocka är fula... okej... jag är inte pinnsmal, det har jag aldrig varit, det vill jag inte heller vara... jag har gått ner 15 kg på ca 1 år.. det är jag nöjd med, men det är inget jag går runt o skryter med, för det är inget jag har försökt att göra, jag har gått ner för att jag har mått bra och ibland dåligt... men jag tycker inte att jag är ful, jag tycker inte att min mamma är ful.. hon är också större, men det finns skäl för det... hon har en sjukdom, som gör att hon inte får banta, då kan hon förlora sin hälsa, som i nuläget är bra... min syster är den vackraste av oss... hon är jättefin =) hur hon än ser ut, men hon är mkt finare nu än när hon var på tok för smal med ätstörningar..


hon säger att jag alltid velat bli sångerska, men att jag inte har ngn speciell röst... hmm... okej... jag tycker om att sjunga, men jag har aldrig drömt om att bli ngn stor sångerska... om jag nu sjunger så fult, varför fick jag den stora äran att sjunga på ett bröllop...


hon säger att vem som helst kan bli undersköterska och att det inte är ngt speciellt... ja, jag är undersköterska, jag älskar att vara det.. jag jobbar med dementa på ett jobb som jag älskar. jag har även jobbat på sjukhuset och fått lära mig massa nyttiga saker. jag ser inget fel med att vara undersköterska, jag är snarare stolt över det...


hon tycker att när man är flata, varför ska man vara tillsammans med en tjej som ser ut som en kille, då kan man lika gärna ha en kille...  ja, jag gillar tjejer som inte är så kvinnliga.... det bara är så...


jag är en tjock flata som dessutom är undersköterska, men jag är stolt över det

Tidigare månad - Senare månad

Det här är jag....

Något du undrar?

12 besvarade frågor

Omröstning

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
 ja
 nej
 jag vet inte
 jag har aldrig varit kär

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Söker du efter något speciellt?

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards