Direktlänk till inlägg 26 mars 2017

från hjärtat

Av sara - 26 mars 2017 17:59

sen flytten hit till färgelanda så har livet gått i 110...

jag hinner inte med...

det är så mkt i mitt huvud nu att jag inte vet vart jag ska ta vägen.


när jag lämnade borlänge så hade jag ett fast arbete som jag trivdes fantastiskt med, jag arbetade som personlig assistent till en flicka som kunde få den mest trista dag, den mest ledsna dag... att skina upp. jag hade ett gäng kollegor runt mig som jag trivdes oerhört bra tillsammans med. 


min minsta dotter är kvar i borlänge... det gör mig så ont att sakna henne så som jag gör, varje dag... jag har kort på henne som jag tittar på... jag har små filmklipp som jag tittar på. jag pratar med henne o har videosamtal med henne.. men jag har henne inte i mina armar... igår var vi på gekås... köpte lite grejer till aurora som hon ska få i sitt påskägg... men bella då... självklart vill jag ge henne ett påskägg också o massa annat. jag såg så mkt saker som skulle passa i det där jäkla ägget o det är så jobbigt... det är så fruktansvärt jobbigt att inte få vara nära henne på morgonen på påskafton... se hur hon med spänning letar efter ägget... se hur hennes ögon lyser upp.. 

jag avskyr att jag har så långt till henne, jag avskyr att jag inte kan träffa henne varje dag. jag vet att jag gjorde rätt som flyttade, men saknaden är så enorm... mitt hjärta går sönder av saknad varje gång jag hör hennes röst..


jag fick arbete med en gång som jag flyttade hem igen... jag har jobbat heltid o mer ända sen dess... jag har inte haft tid att pausa o tänka o känna...

när jag har lediga stunder så ska man hinna med att boa in sig i nya lägenheten, komma iordning, mina saker, dina saker, våra saker... hinna med allt som det innebär att bli sambo.


min stora dotter mår inte så bra just nu... hon har mkt runt omkring sig med saker som har hänt/händer med hennes andra sida av familjen, vad det gäller är inget som jag kommer gå in på här.. jag vill bara att hon ska må bra.. jag gör så gott jag kan med de resurser som jag har... men det är mkt som man går o har i bakhuvudet hela tiden...


för tillfället så har jag ingen direkt kontakt med min syster... jag saknar henne så det gör ont i hela kroppen.. hon råkade ut för en sak... pga allt som jag redan har runt mig, så orkade jag inte finnas där för henne... jag hoppas att hon någon gång kommer att förstå detta... jag saknar att vi inte pratar med varandra varje dag... jag behöver henne...


allt detta kombinerat.... gör att jag kanske inte har det bästa humöret just nu... jag vet inte... jag försöker rannsaka mig själv hela tiden...  jag säger konstiga saker, jag glömmer saker, jag tänker väl inte efter, jag försöker så gott jag kan, måste försöka mer... måste pressa mig själv, jag är inte perfekt, kommer aldrig vara... jag är rörig o jag är envis. jag är väl medveten om mina brister, jag vet hur jag är som person...


ibland undrar jag....


 
 
Ingen bild

Mamma

26 mars 2017 21:30

Du är en underbar människa och du gör alltid det bästa du kan för alla. Men ibland orkar man inte allt man vill. Vi är inte mer än människor någon av oss. Alla älskar dig 💞 Och du har all rätt att också vara trött och "grinig" ledsen ibland för det måste man få vara. Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sara - 10 juli 2021 21:09

Hej Hopp!   Idag skulle jag och Sara åka in till Ed för att hon skulle få sin första vaccination emot covid 19.  Hon hade tid 11.00 och vi var i god tid. Vi är nästan framme och jag håller på att prata med Malin på messenger och sitter i mina egn...

Av sara - 29 september 2020 16:34

ja... vilket år det har varit i år... det har varit upp och ner och snett och rakt.  jag ör extremt dålig på att uppdatera denna bloggen men ibland kommer andan på mig att sätta mig ner o skriva..  kollade precis igenom lite kort från detta året ...

Av sara - 1 januari 2020 18:01

så.. var börjar man... jag vet att många har förstått att det har hänt lite saker i mitt liv den senaste tiden, det senaste året egentligen. några vet mycket, några vet lite och några vet ingenting.   jag kommer att berätta lite för jag känne...

Av sara - 5 augusti 2019 18:32

Sååå.... vi har varit i stockholm i helgen! det har varit en rolig, upplyftande, omtumlande och fantastiskt helg.   vi kom upp till storstan på fredagen och checkade in på hotellet. hopp in i duschen och fixa iordning oss. Startade med att gå u...

Av sara - 27 april 2019 21:04

det är ingen hemlighet att det har varit mkt som hänt de senaste månaderna, det senaste året...   mormor, min klippa, hon somnade in... hon var inte bara min klippa, hon var hela familjens, hela släktens stöttepelare..   resan kom....  vi...

Det här är jag....

Något du undrar?

12 besvarade frågor

Omröstning

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
 ja
 nej
 jag vet inte
 jag har aldrig varit kär

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Söker du efter något speciellt?

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards